حضور گسترده آبفای استان يزد در نمايشگاه فناوريهاي پيشرفته ايران در دمشق


شركت آب و فاضلاب استان يزد در نمايشگاه فناوريهاي پيشرفته جمهوري اسلامي ايران در دمشق حضور و اختراعات و دستاوردهاي اين شركت را به معرض ديد بازديدكنندگان گذاشت.

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد در اين نمايشگاه آخرين دستاوردهاي دانشمندان كشورمان در زمينه‌هاي مختلف از جمله نفت، گاز، انرژي‌هاي نو، هوا فضا، كشاورزي، بيوتكنولوژي، نانوتكنولوژي، ميكرو الكترونيك و تجهيزات پزشكي و دارويي به نمايش گذاشته شده است.

معاون برنامه ريزي و منابع انساني شركت آبفاي استان يزد با اعلام اين گزارش گفت: با توجه به انتخاب شركت آب و فاضلاب استان يزد به عنوان يكي از شش شركت منتخب آب و فاضلاب در نمايشگاه فناوريهاي پيشرفته جمهوري اسلامي ايران،اين شركت ضمن حضور در اين نمايشگاه تجهيزات فيزيكي ، لوازم و تجهيزات ابداعي را در معرض ديد عموم گذاشت.

محمد مهدي ثابتيان افزود: نمونه آزمايشگاهي دبي سنج با استفاده از مواد PZT ، دستگاه اندازه گيري و ثبت فشار

( ديتالاگر )، دستگاه اندازه گيري سطح استاتيكي و ديناميكي چاهها از جمله ابداعات و اختراعات شركت آبفاي استان يزد مي باشد كه در اين نمايشگاه توضيحاتي نيز در زمينه چگونگي ساخت و عملكرد اين تجهيزات به بازديد كنندگان ارائه شد.

وي اضافه كرد:147 مؤسسه پژوهشي و دانشگاهي كشور از بخش‌هاي خصوصي و دولتي با حضور در اين نمايشگاه دستاوردهاي خود را در 11 حوزه علم و فناوري ارائه كرده‌اند.

گفتني است اين نمايشگاه با هدف ارتقاي همكاري‌ها بين دو كشور در زمينه فناوري‌هاي نوين و ارايه نمايش توانمندي‌هاي علمي و فني جمهوري اسلامي ايران با محور تكنولوژي و فنون جديد از18 تا21 بهمن ماه در دمشق برپا شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا